środa, 25 czerwca 2014

Ten post kieruję głównie do blogerek modowych (zakładam, że jesteście obcykane w temacie) oraz do wszystkich dziewczyn, które mogłyby mi w jakiś sposób pomóc. Panowie tym razem raczej nic dla siebie nie znajdą, choć może mnie zaskoczycie. :) Problem tkwi po trochu w moim wzroście, a po trochu w panującej modzie. Mam kilka sukienek i spódnic maxi, jednak gdy chcę znaleźć coś krótszego, okazuje się, że wszystko jest bardzo krótkie. Ledwo za pupę. W aż tak krótkich spódnicach czuję się zwyczajnie źle i poszukuję czegoś nad kolano czy do połowy uda. Teraz pytanie do Was - czy wiecie może, gdzie uda mi się kupić (w Warszawie) spódnice lub sukienki, które będą miały taką właśnie długość? Mam 173 cm wzrostu i muszę przyznać, że choć najwyższa na świecie nie jestem, to ciężko mi coś takiego znaleźć. Jeśli będziecie miały pomysł, koniecznie dajcie znać! :)

Zdjęcie: Martin Kenny