poniedziałek, 11 listopada 2013

Wybrałam się wreszcie z moim Mężczyzną do teatru na Deszczową Piosenkę. Dzień wcześniej odbyło się poszukiwanie w domu biletów, a najczęściej wypowiadanym zdaniem było "jestem pewna, że kładłam to tutaj". Udało się jednak je znaleźć i podekscytowani, a jednocześnie ciekawi, jak będzie, wybraliśmy się na musical.


Musicale, które już widziałam w Romie to "Koty" i "Upiór w Operze", choć są takie, które z chęcią bym obejrzała. Liczyłam, że "Deszczowa Piosenka" mnie nie zawiedzie i... na szczęście mnie nie zawiodła. :) 
Nie chcieliśmy usiąść w strefie deszczowej, bo choć widzowie dostawali folie do okrycia się, to one niewiele dawały. Nie chcieliśmy się pomoczyć, poza tym - jak później się okazało - prawie cała strefa była zajęta przez dzieci. Mimo to, choć siedzieliśmy dwa rzędy za tą strefą, trochę wody na nas spadło. Ale o tym za chwilę.
Cały spektakl był przyjemny w odbiorze. Bardzo ciepły, zabawny (dość często się śmialiśmy, jak na dobrej komedii), nie przegadany i na pewno nie nudny. Znakomita rola aktorki grającej Linę Lamont - Malwiny Kusior. Bardzo charakterystyczna postać, którą zapamiętałam najlepiej. Kathy Selden, czyli Ewa Lachowicz, ma piękny głos. Trochę pozazdrościłam śpiewu. ;)
Co do strefy deszczowej - my siedzieliśmy kawałek za nią, a mimo wszystko zostaliśmy trochę ochlapani. Nie odebraliśmy tego natomiast źle, tytułowa piosenka została wykonana w tak radosny sposób, że nawet się ucieszyłam z możliwości uczestnictwa w tym szaleństwie (a wierzcie mi, Rafał Drozd nie oszczędzał sił na scenie). 
Bardzo podobała mi się także scenografia. Wiadomo, że w takim teatrze jak Roma, wszystko musi być na odpowiednio wysokim poziomie, jednak momentami czułam się jak starym Hollywood. :)
Bardzo podobały mi się też dwa nieme filmy nakręcone na potrzeby spektaklu - "Królewski Psotnik" i "Taneczny Kawaler". 
Czy polecam? Zdecydowanie tak! To rozrywka na zdecydowanie wyższym poziomie niż chociażby komedie w tv. Długo na to czekałam i wreszcie mogę powiedzieć - jestem naprawdę bardzo zadowolona!