wtorek, 3 grudnia 2013

Każdemu chyba zdarza się skłamać albo inaczej mówiąc - minąć się z prawdą. Oczywiście zawsze mamy wytłumaczenie, które oczywiście prawie nigdy nikogo nie przekonuje. Ja też mam kilka swoich standardowych kłamstewek. Jakich? Zobaczcie!


1. Nie jestem zła. Serio. Naprawdę nie jestem zła, wydaje Ci się. Ja tylko żartuję. Serio.



2. Jasne, że się wyrobię, już dawno temu wyszłam i właściwie teraz tylko urządzam sobie lekki spacer.



3. Projekt badawczy? Super, nie mogę się doczekać wykorzystania metody shadowingu oraz wielu, wielu wywiadów.



4. To ciekawe co mówisz, mogłabym Cię słuchać godzinami. Uwielbiam jak opowiadasz mi o swoich problemach, (zwłaszcza tych, o których już przeczytałam na facebooku). 



5. Świetnie mi poszło, na wszystkie pytania odpowiedziałam bezbłędnie (według mnie).



6. Jaram się moim kierunkiem studiów i naprawdę mam konkretne plany, jak wykorzystać wiedzę zdobytą na studiach na polu zawodowym.



7. Kocham dzieci. Naprawdę, uwielbiam te małe kruszynki.



A jakie są Wasze małe oszustwa? ;)