niedziela, 21 grudnia 2014

Lubicie wręczać prezenty bliskim? Ja uwielbiam! Niestety zawsze ograniczałam się do wkładania podarunków do toreb prezentowych, a w najlepszym wypadku do owinięcia ich ozdobnym papierem. W tym roku postanowiłam pójść o krok dalej. Poniżej zobaczycie zdjęcia paczuszek, które przygotowałam. Do ich przygotowania potrzebowałam odrobiny czasu oraz przepięknych ozdób od Pauli z onelittlesmile (LINK i LINK) oraz Lii Griffith (LINK). Zobaczcie sami :)











Plakietki częściowo celowo zasłoniłam, żeby nikt z bliskich przed czasem nie domyślił się, co może być w środku :) Jak widzicie, użyłam papieru pakowego. W ogóle nie byłam do niego przekonana, gdy zobaczyłam na innych blogach, jak można użyć go do pakowania prezentów. Okazało się jednak, że przy wykorzystaniu kolorowych dodatków wygląda on naprawdę dobrze! Sztuczne światło oczywiście niestety trochę zaburza kolorystykę, jednak nieprędko będę miała możliwość sfotografowania tych paczek w ciągu dnia. 
W przyszłym roku pójdę o krok dalej i zapakuję prezenty jeszcze lepiej! Te wyglądają podobnie, jednak może zdecyduję się na odrobinę szaleństwa i większą ilość dekoracji. 
Dajcie znać, jak Wy spakowaliście upominki dla najbliższych. Możecie wrzucać zdjęcia, odnosić do wpisów, które prezentują Wasze pomysły :) Wszystkich jestem mega ciekawa!

PS. Wczoraj byłam na Blogowigilii, jednak z powodu ilości atrakcji przygotowanych przez organizatorów nie miałam kiedy zrobić fotorelacji. Musicie jednak wierzyć na słowo - było super! :)


Fot. Kevin Dooley