poniedziałek, 23 czerwca 2014

Jakiś czas temu publikowałam moje zestawienie w popularnym share weeku. Pomyślałam sobie, że w sumie byłoby całkiem w porządku zrobić też listę moich ulubionych vlogerów. Znam ich prawdopodobnie więcej niż blogerów, a to za sprawą tego, że swego czasu YT interesował mnie bardziej. Tych ulubionych jednak jest tylko kilku i chcę się nimi z Wami podzielić. :)

Callmeblondieee, czyli vlogerka urodowo - lifestylowa, której kanał śledzę chyba najdłużej. Były chwile, że innym vlogerkom byłam "oddana" bardziej, jednak naturalność Basi i jej pogodny charakter sprawiły, że w tym momencie oglądam tylko ją. W nie wszystkie prezentowane przez nią kosmetyki mam możliwość się zaopatrzyć, jednak jeśli szukacie kanału, na którym poczujecie się jak u dobrej znajomej, to zdecydowanie polecam Callmeblondieee. Warto zajrzeć też na jej bloga - podobnie jak ja, prowadzi go od września. :)

Cięty Vlog to kanał Jacka, o którym śmiało mogę chyba powiedzieć, że ze swoimi widzami ma najlepszy kontakt na świecie. Poza tym na swoim kanale oprócz sfery humorystycznej prowadzi także tę edukacyjną, językową. Warto zobaczyć, Jacek ma poukładane w głowie, a do tego jest bardzo przyjemny w odbiorze.

Lekkostronniczych chyba nie muszę Wam przedstawiać. Karol Paciorek i Włodek Markowicz to najlepszy duet, jaki widziałam na polskim youtube. Inteligentni i bardzo zabawni panowie, którzy codziennie publikują nowy odcinek. Nie ma bullshitu, sama merytoryczna dyskusja. ;) No i Karol zajął 2 miejsce na najprzystojniejszego faceta w internecie!

20m² Łukasza to najpopularniejszy internetowy talk-show, który prowadzony jest w sposób naturalny i pokazujący ludzką twarz gwiazd show businessu. Sama śledzę poczynania Łukasza Jakóbiaka na tym kanale prawie od początku i mogę powiedzieć, że te rozmowy są coraz lepsze. Ponadto pomaga on wypromować młode talenty, na przykład The Dumplings czy Rafała Szymaniaka. Daje dużo motywacji i pokazuje, że w życiu nie ma rzeczy niemożliwych. To fajne! 

TheBeeczka to kanał Krzysztofa Gonciarza, który absolutnie uwielbiam, bo potrafi mnie naprawdę porządnie rozbawić. Uwielbiam serię "Zapytaj Beczkę", a także "Akademia Pieniądza". Ostatnio odbył świetną podróż do Japonii, w której przygotował świetną relację! Na pewno znacie tego faceta, ma głowę na karku i ciekawe poczucie humoru. Polecam!

Na podsumowanie powiem tylko, że jestem przekonana o Waszej znajomości każdego z tych kanałów. Uznałam jednak, że ich twórcy są tak dobrzy, że trzeba o nich wspominać jak najwięcej. W komentarzach wypiszcie swoich ulubionych vlogerów - może poznam jakiś fajny kanał. :)

PS. Jeśli nie zraziła Was ilość "że" w ostatnim akapicie, polubcie koniecznie mój fanpage na Facebooku, bo tam publikuję wszystkie nowości i inne ciekawe rzeczy. Do następnego! 

Zdjęcie: David Tames